بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

مهدی‌پور می‌رود، کریمی می‌آید| چالش ویژه پیش روی مجیدی و استقلال

  • کد خبر: ۱۱۰۲۵۲
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
مهدی‌پور می‌رود، کریمی می‌آید| چالش ویژه پیش روی مجیدی و استقلال
اگر مهدی مهدی پور از استقلال جدا شود و به تیم‌های عربی برود، علی کریمی گزینه اول فرهاد مجیدی برای پر کردن جای خالی این بازیکن خواهد بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی مهدی پور یکی از بازیکنانی است که در نقل و انتقالات احتمال جدایی‌اش از استقلال وجود دارد. بازیکنی که مورد توجه تیم‌های حاشیه خلیچ فارس هم قرار گرفته است.
بدون شک اگر مهدی پور از استقلال جدا شود فرهاد مجیدی سراغ گزینه‌هایی خواهد رفت که قابلیت بازی به جای این بازیکن را داشته باشد. یکی از مردانی که از چنین خصوصیتی برخوردار است، علی کریمی است. هافبکی که بعد از جدایی از استقلال شرایط آن چنان مطلوبی را درتیم کایسری اسپور ترکیه سپری نکرد. کریمی بعد از عقد قرارداد با این باشگاه ترکیه‌ای با مصدومیت مواجه شد و اکنون نیز با این باشگاه قرارداد دارد، اما به سبب آنکه هافبک میانی سابق استقلال نتوانسته دراین تیم به بازیکنی محوری تبدیل شود، باشگاه استقلال می‌تواند با رایزنی با این بازیکن و باشگاه کایسری مقدمات حضورش در استقلال را فراهم کند. کریمی درلیست خرید استقلال هم قراردارد و مجیدی نیم نگاهی هم به این بازیکن دارد تا اگر بازیکنان مطرحی را از دست داد، دوباره دست نیاز به سمت کریمی دراز کند.

اینکه خود کریمی راضی به بازگشت باشد، مسئله‌ای است که بازیکن سابق استقلال باید در روز‌های آتی پیرامون آن شفاف سازی کند، چون کریمی غالبا بازی خارج از لیگ ایران را در اولویت کاری خود دارد. هرچند که نزدیک شدن به جام جهانی فوتبال ممکن است معادلات این بازیکن را دستخوش تغییراتی کند و کریمی درنهایت تصمیم به بازگشت به استقلال بگیرد تا از این راه دوباره به ترکیب تیم ملی بازگردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->